Warunki ogólne sprzedaży
w sklepie internetowym www.4Mmeble.pl
1. Niniejszy regulamin reguluje
zasady funkcjonowania sklepu internetowego 4Mmeble.pl i zawartych za jego
pośrednictwem jak również drogą e-mailową oraz telefoniczną umów kupna -
sprzedaży.
2. Sklep www.4Mmeble.pl jest
prowadzony przez firmę:
4M
Mirosław Adamek
ul. Kaliska 16 b
56-500 Syców
woj. Dolnośląskie
NIP 619-101-82-66
REGON 250690784
3. Adres do korespondencji jak
wyżej
4. Wszystkie produkty dostępne w
sklepie są fabrycznie nowe i posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta.
5. Zakup w sklepie internetowym
www.4Mmeble.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
II. Procedura składania
zamówień
1. Zamówienie można składać:
- za pomocą funkcji dodania
produktu do koszyka, a następnie poprzez zakładkę "złóż zamówienie"
- telefonicznie pod nr telefonów 608 368 933,
692 067 482 (od poniedziałku do piątku w godzinach od
08.00 do 20.00)
- poprzez e-mail: biuro@4mmeble.pl (24 godziny na dobę przez cały rok)
2. Podstawowym warunkiem
realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych
wraz z poprawnym, autentycznym adresem dostawy, adresem e-mail i
numerem telefonu, pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.
3. Przyjęcie zamówienia do
realizacji następuje, po pozytywnie zakończonym procesie weryfikacji oraz
wpłacie na podane konto bankowe zadatku - 25% wartości zamówienia. Zapłata
pozostałej części następuje przy odbiorze mebli.
Dane do przelewu: PKO 75 1020 5297 0000 1202
0201 7770, 4M Mirosław Adamek ul. Kaliska 16b, 56-500 Syców.
Zakup za pobraniem bez przedpłaty
możliwy jedynie po wcześniejszym uzgodnieniach telefonicznych lub mailowych
4. W przypadku wystąpienia
okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego
zamówienia, firma „4M” zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji
zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić
Zamawiającego.
5. Zamówienia, w których
nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( fikcyjne dane zamawiającego,
e-mail, lub brak telefonu ) nie
będą rozpatrywane.
6. Firma "4M" zastrzega
sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości, w szczególności
z powodów wymienionych w pkt. 9
III. Termin realizacji
zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia
to czas liczony od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji do dnia zakończenia
produkcji.
2. Dzień przyjęcia zamówienia do
realizacji jest dniem potwierdzenia wpłaty na koncie bankowym sklepu 4Mmeble.pl
3. Termin realizacji zamówienia:
- w przypadku mebli standardowych
od 7 do 21 dni
- w przypadku mebli o
niestandardowych wymiarach do 30 dni;
- w szczególnie uzasadnionych przypadkach
firma „4M” zastrzega sobie prawo do indywidualnego ustalenia terminu dostawy o
czym poinformuje kupującego przed dokonaniem zakupu.
IV. Koszty i
warunki dostawy:
1. Koszt dostawy pokrywa
kupujący.
2. Odbiór zakupionego towaru
odbywa się:
- osobiście w siedzibie firmy po
wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub e-mailowym.
- lub jest
dostarczany wyspecjalizowanym transportem.
Przed dostawą zespół 4Mmeble kontaktuje się z
Klientem, by poinformować o orientacyjnych godzinach dostawy, w celu sprawnego
przygotowania się do odbioru. Należy mieć na uwadze, że godziny dostawy są
orientacyjne i mogą ulec zmianie w wyniku warunków panujących na drogach bądź z
innych przyczyn niezależnych od Sprzedawcy
3. Koszt transportu na terenie kraju wynosi od 0
do 250 zł i ustalany jest indywidualnie i zależy od odległości, ilości
zamówionego towaru, organizowanych w danym dniu transportów. W tym zakresie
konieczny kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
4. Dostawa towaru nie obejmuje
jego wniesienia do mieszkania.
5. Koszt dostawy nie podlegają
zwrotowi przy ewentualnej reklamacji lub zwrocie towaru.
V. Zwroty
1. Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na
odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od
niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośrednich
kosztów zwrotu rzeczy Sprzedawcy. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty
tylko i wyłącznie pod warunkiem zachowania niżej opisanych warunków i
okoliczności.
2. Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży może
zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu
na adres 4M ul. Kaliska 16B, 56-500
Syców lub na adres e-mail biuro@4mmeble.pl W razie odstąpienia od umowy,
zgodnie z ust. 1, umowę uważa się za niezawartą. Zaznacza się, że uprawnienie
to dotyczy wyłącznie osób fizycznych dokonujących zakupu w celu niezwiązanym z
prowadzoną działalnością gospodarczą. Oświadczenie to Konsument może złożyć na
ustawowym formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach
konsumenta.
3. Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy nie
później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy,.
4. Klient pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu czyli
zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć towar do siedziby firmy.
5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie
14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy
sprzedaży, zwróci Konsumentowi dokonane przez niego płatności za produkt.
6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu
takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że Konsument
wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z
żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od
Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta
do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu
jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub
przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie,
jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży,
chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu
wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
8. Towar powinien być zwrócony na adres: 4M ul. Kaliska 16B, 56-500 Syców
9. Sprzedający informuje, iż prawo odstąpienia od
umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje
konsumentowi w odniesieniu do umów:
- W której przedmiotem świadczenia jest rzecz
nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, przykład: mebel wyprodukowany w
innym obiciu niż dostępny w ofercie - inaczej zmiana kolorystyki na życzenie
klienta.
10. Sprzedawca uprzejmie prosi o dołączenie do
oświadczenia o odstąpieniu bądź do odsyłanego towaru paragonu albo faktury VAT,
gdyż może się to przyczynić do przyspieszenia zwrotu kwot należnych
Konsumentowi tytułem odstąpienia przez niego od umowy. Zakreśla się przy tym,
że pomimo braku prawnego obowiązku załączenia dokumentu zakupu Kupujący
zobowiązany jest w sposób niebudzący wątpliwości wykazać faktyczne dokonanie
transakcji.
11. Warunkiem odstąpienia od umowy jest dostarczenie
produktu kompletnego bez widocznych śladów jego używania lub montażu, wraz z
oryginalnym opakowaniu. Zaznacza się, że kupujący uprawniony jest do zapoznania
się z produktem (w tym usunięcia jego opakowania) jednak w sposób możliwie
najmniej wpływający i ingerujący w stan tego produktu oraz jego opakowanie.
Należy przez powyższe rozumieć, że dokonana ingerencja nie powinna przekraczać
zwykłego zarządu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości
towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny
do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, chyba że Sprzedawca
nie poinformował Konsumenta o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z
Ustawą.
Zwrotowi nie podlega nigdy, nie zależnie od podmiotu
będącego jego nabywcą, towar będący uszkodzonym z winy Kupującego.
VI. Reklamacje
1. Jeżeli po
otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia
powstałe podczas dostawy, powinien zgłosić reklamację drogą mailową, na adres biuro@4mmeble.pl
2. W e-mailu należy podać nazwę produktu, kolor, opis
brakującego lub uszkodzonego elementu oraz przesłać zdjęcia uszkodzonego
elementu.
3. Ze względu m. in. na ustawienia monitora bądź oświetlenie,
kolorystyka płyt i wybarwienie tkanin mogą sie nieznacznie różnić od gotowego
produktu. Nie stanowi to podstawy do reklamacji ani roszczeń wynikających z
uprawnień rękojmi bądź gwarancji. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie
towarów zamówionych z otrzymanymi, wynikające z różnicy w ustawieniu parametrów
monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiałów,
płyt, nie będą uwzględniane.
4. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu
30 dni roboczych od ich wpłynięcia.
5. Po
pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji produkt jest naprawiany, wymieniany lub jego
równowartość jest zwracana w ciągu 21 dni roboczych. Termin naprawy jest
ustalany telefonicznie.
6.Towar
uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a
jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego),
firma zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne
w firmie towary do wyboru.
7. Warunkiem
wymiany towaru jest oddanie zakupionego produktu w stanie nienaruszonym. W
przypadku kiedy wymiana odbywa się bez dodatkowych kosztów (ten sam produkt,
materiał, model, itd.) kupujący zobowiązuje się tylko do pokrycia kosztów
dostawy wymienianego produktu. Wymiana odbywa się o okresie 21 dni roboczych.
Wszelkie koszty kupujący reguluje przy odbiorze wymienianego mebla
VII. Ochrona danych
osobowych
1. Kupujący zgadza się na
przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celu realizacji
zamówienia.
2. Kupujący ma prawo wglądu do
swoich danych, ich korekty oraz żądania usunięcia ich z bazy danych sklepu.
3. Dane osobowe umieszczone w
bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb. Dane te są
gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do
nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).
4. Sklep internetowy 4Mmeble.pl
nie udostępnia ani nie rozpowszechnia zgromadzonych danych osobowych swoich
klientów.
VIII. Postanowienia
końcowe
1. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że
prezentowane w ofercie zdjęcia mogą nie w pełni odzwierciedlać rzeczywistego
przedmiotów, które wynikać mogą m. in. na
ustawienia monitora bądź oświetlenie, kolorystyka płyt i wybarwienie tkanin
mogą sie nieznacznie różnić od gotowego produktu.
2. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania i
usuwania produktów z oferty Sklepu, zmian cen towarów
a oraz niniejszego Regulaminu.
3. W sprawach nie uregulowanych
niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z
dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o
zmianie Kodeksu cywilnego /Dz. U. Nr 141, poz. 1176/ oraz ustawy z dnia 2 marca
2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za
produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.).
4. Oferta Sklepu nie stanowi
oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez
Klienta, nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając
formularz Zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
5. Właściwym sądem dla
rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby
pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca siedziby firmy 4M.
6. Ceny towarów znajdujących się
w sklepie internetowym www.4Mmeble.pl są podane w złotych polskich i zawierają
VAT (ceny brutto).
7. Firma "4M" wystawia
paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy
poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.